那美好的仗我已经打完了,应行的路我已经行尽了,当守的道我守住了。 从此以后,有公义的冠冕为我留存。
The good fight, I have finished, should do the road I have done, when his faith I hold on to. From now on, the crown of righteousness has retained for me.

给你们个预告,到时候我要没履行你们就怼死我吧

7月6日王杰希生贺文   王喻:《郎中有狐》



8月10日黄少天生贺文  周黄:《童话》



敬请期待(*  ̄3)(ε ̄ *)

评论
热度 ( 2 )

© 猫在坑里喵了个咪 | Powered by LOFTER